Klientservice

Bland våra uppdragsgivare återfinns stiftelser, myndigheter och samfund såväl som privatpersoner och bostadsrättsföreningar. Vi utför i dag även hel stiftelseadministration inkluderande stipendiumhantering.

Genom att våra klienters behov är så ägarspecifika har vi en anpassad produktportfölj baserad på de individuella krav som därmed ställs på oss.

Det som dock förenar samtliga uppdragsgivare är deras önskan att beståndet skall ha en parallell värdetillväxt, det vill säga med både ett tekniskt och ekonomiskt perspektiv.

Alin & Hedenlund FF AB levererar därför seriös, rationell och ändamålsenlig förvaltning, grundad på god sed inom fastighetsbranschen, som skapar långsiktig lönsamhet i fastighetsbeståndet såväl som god service åt boende och övriga verksamheter.

Vi använder oss av branschstandarden AFF för att förteckna och kvalitetssäkra de åtaganden vi har mot våra uppdragsgivare.

Typiskt sett börjar ett samarbete med att vi lämnar ett förslag i form av en specifikation över uppdragets omfattning. Detta sker som ett led i vårt offertarbete och sker därför utan kostnad för fastighetsägaren.

För en närmare kontakt skicka en förfrågan till Jack Gustafsson/ jack@ah.se som ansvarar för nya kundkontakter.

För fördjupning om oss och vad vi står för - klicka här.



Uppdaterat 2016-02-10